Calorii Slăbuţe Cursuri profesionale de pictura
Sunt ResposnabilCalculator nutriţionalSusţine Slăbuţe!Concurs Slăbuţe!Slabute TV

Antrenament cu greutati pentru incepatori – partea II

Sport


Antrenament cu greutati pentru incepatori – partea II, articol scris de catre Amy0404

Elemente de baza

Daca iti construiesti propriul program, vei avea nevoie sa stii unele principii de baza. Aceste principii te vor invata cum sa te asiguri ca folosesti suficienta greutate, sa determine numarul de seturi si repetari pentru a-ti asigura progresul in antrenamente.

antrenament greutati 011 Antrenament cu greutati pentru incepatori   partea IISupraincarcarea. Pentru a construi masa musculara, trebuie sa-i utilizezi mai mult decat muschii tai sunt obisnuiti. Acest lucru este important, deoarece cu cat faci mai mult, cu atat corpul tau este capabil de adaptare, deci ar trebui sa cresti volumul de munca pentru a evita platourile. In limbaj simplu, acest lucru inseamna ca ar trebui sa fie suficienta greutate cu care sa poti efectua numai numarul dorit de repetari. Ar trebui sa poti termina ultima repetare cu dificultate, dar, de asemenea, cu o forma buna.

Progresul. Pentru a evita platourile (sau adaptarea), ai nevoie sa cresti intensitatea in mod regulat. Poti face acest lucru prin cresterea greutatii ridicate, schimbarea de seturi / repetari, schimbarea exercitiilor si a tipului de rezistenta. Poti face aceste modificari saptamanal sau lunar.

Specificul. Acest principiu inseamna ca trebuie sa te antrenezi pentru scopul tau. Daca doresti cresterea puterii/fortei, programul ar trebui sa fie conceput in jurul acestui obiectiv (de exemplu, antrenarea cu greutati mai mari). Pentru a pierde in greutate, alege o varietate de intervale de repetari care sa implice diferiti muschi.

Odihna si recuperarea. Zilele de odihna sunt la fel de importante ca si zilele de antrenament. In aceste perioade de odihna muschii cresc si intervine schimbarea, astfel incat asigura-te ca nu lucrezi aceleasi grupe musculare doua zile la rand.

Articol tradus si adaptat.

Sursa articolului: exercise.about.com

Mai cititi si...

  • Antrenament cu greutati pentru incepatori – partea III
    Alegerea seturilor, repetarilor si a greutatii Alegerea numarului de repetari, seturi si greutatile poate fi partea cea mai confuza din antrenament. Cat de multe repetari si seturi trebuie sa faci va depinde de obiectivele tale. Pentru a
  • Antrenament cu greutati pentru incepatori – partea I
    Antrenament cu ridicarea greutatilor pentru incepatori Daca vrei sa scapi de grasime sau sa iti modelezi corpul, unul dintre cele mai importante lucruri pe care le poti face este antrenamentul cu greutati. Dieta si cardio sunt
  • Antrenament cu greutati pentru incepatori – partea IV
    Cat de mult ar trebui sa ridic in greutate? Alegerea greutatii de care ai nevoie pentru formarea fortei in diferitele tipuri de antrenament necesita un pic de presupunere si un pic de practica. Nu exista un nivel
  • Antrenament cu greutati pentru incepatori – partea V
    De ce ridicarea greutatilor este cheia pentru pierderea in greutate? Se stie ca pierderea din tesutul adipos implica cresterea metabolismului. Ceea ce poate nu stii este ca masa musculara joaca un rol foarte important in cresterea
  • Exercitii pentru gusa (diminuarea barbiei duble)
    Barbia dubla scade din frumusetea unei femei. Dar, pentru rezolvarea acestei probleme, am gasit cateva solutii. Mai jos, vei descoperi exercitii speciale pentru aceasta zona a corpului, pe care ar trebui sa le faci zi

Scrie o părere

Dacă vrei să discuţi mai multe despre stilul de viaţă sănătos şi alimentatia corectă, intră pe forum!

Calculator nutriţionalFan Slăbuţe!Susţine Slăbuţe!Top SlăbuţeSlabute TV
Ultimele articole
Ultimele comentarii
Ultimele subiecte în forum
 Mesajele slăbuţelor
Se încarcă mesajele...
Poziţionare:
Sport (18 / 33)


Indiferent de varsta, greutate sau rezistenta la sport, activitatea aerobica este benefica pentru sanatatea ta. Pe masura ce corpul se adapteaza la exercitiile aerobice regulate, vei obtine atat rezistenta mai mare cat si rezultate pe ...