Calorii Slăbuţe Cursuri profesionale de pictura
Sunt ResposnabilCalculator nutriţionalSusţine Slăbuţe!Concurs Slăbuţe!Slabute TV

Dietă de slăbire cu orez

Diete “Slabire rapida”

Marina Capaţîna (Slăbuţa), Iniţiatorul mişcării pentru stilul de viaţă sănătos din România, Iniţiatorul Primei Petiţii Naţionale Pentru Dreptul la o Viaţă Sănătoasă, Artist Vizual, Co-Fondator Slabute.ro

Dietă de slăbire cu orez, articol scris de catre Slăbuţa

1212477060 shutterstock 130185403 130x98 Dietă de slăbire cu orezCum o spun cei care susţin aceste diete, cu ajutorul orezului putem nu doar să slăbim, dar şi să ne detoxifiem organismul. Orezul are capacitatea de a absoarbe şi scoate din organism sărurile, reziduurile şi substanţele nocive. În 100 gr de orez fiert sunt doar 109 kcal, deci slăbirea cu ajutorul lui nu este doar gustoasă, dar şi foarte săţioasă.

Cel mai important este să folosim orez nedecorticat şi să îl preparăm fără sare sau condimente.

Această dietă se ţine între 3 şi 14 zile. În cele 3 zile se pierde 1 kg,  într-o săptămână între 3 şi 4 kg, iar în 14 zile chiar şi 7 kg.

• Ziua 1:

1212477217 shutterstock 33987523 130x98 Dietă de slăbire cu orezMic dejun: un măr, 60 gr de orez (nefiert). În orezul fiert se adaugă suc stors dintr-o lămâie. Un ceai verde sau ceai de plante.

Prânz: Supă de legume, 150 gr de salată din legume. Orez fiert cu verdeaţă, o linguriţă de oţet de fructe şi o linguriţă de ulei de măsline.

Cină: Supă de legume, orez cu morcovi şi dovlecei, pregătit la aparat de gătit cu aburi.

• Ziua 2:

Mic dejun: Orez cu felii de portocală şi o linguriţă de smântănă mai slabă.

Prânz: Supă de legume. Orez fiert (50 gr în stare uscată)

Cină: La fel ca şi prânzul.

• Ziua 3:

Mic dejun: Orez fiert cu felii de pară şi scorţişoară presărată. 1212477464 shutterstock 125698243 130x98 Dietă de slăbire cu orez

Prânz: Supă de legume. Salată din castraveţi cu oţet şi ulei de măsline. Orez fiert cu 150 gr de ciuperci, prăjite în  ulei de măsline.

Cină: Supă de legume. Orez cu brocolli gătit la abur.

• Ziua 4:

1212477731 shutterstock 104524063 130x98 Dietă de slăbire cu orezMic dejun: Salată de fructe cu 1-2 linguri fulgi de orez. Orez fiert cu lapte sau frişcă.

Prânz: Supă de legume. Salată verde cu ridichi. Orez cu morcovi gătit la abur.

Cină: Supă de legume. Orez fiert cu pătrunjel şi câteva seminţe de floarea soarelui.

• Ziua 5:

Mic dejun: Orez fiert cu struguri sau stafide şi o linguriţă de migdale tocate.

Prânz: Supă de legume. Orez gătit la abur cu o cantitate mare de verdeaţă, legume şi o lingură de ulei de măsline.

Cină: Supă de legume. Orez cu o lingură de nuci pisate, 2 linguri de ceapă verde tocată şi 2 linguri de rădăcină de pătrunjel rasă. Spanac gătit la abur.

• Ziua 6:

Mic dejun: Orez şi curmale, cu 4 nuci pisate, 1-2 smochine şi o pară tăiată felii. 1212478234 shutterstock 34924333 130x98 Dietă de slăbire cu orez

Prânz: Supă de legume. Orez cu legume proaspete (castravete, ardei roşu) şi o lingură ulei de măsline.

Cină: Supă de legume. Orez cu 1 dovlecel, 1 lingură ulei de măsline, 5 măsline, toate gătite la abur.

• Ziua 7:

1212478582 shutterstock 20596073 130x98 Dietă de slăbire cu orezMic dejun: Orez cu un măr şi o pară tăiate, câteva picături suc de lămâie şi o linguriţă de miere.

Prânz: Supă de legume. Salată verde. Orez cu o roşie şi fasole verde gătit la abur.

Cină: Supă de legume. Orez cu 1-2 mere tăiate felii, o lingură de smântână şi o jumătate de linguriţă de miere.

Între mese se poate bea apă minerală, ceai verde sau ceai de plante, dar şi sucuri proaspete de fructe.

După cele 14 zile este recomandabil ca în prima perioadă să limităm consumul de carne şi produse lactate, la prânz şi cină să mâncăm mai mult produse ca orezul, pastele, pâine din tărâţe, pâine de secară, plus legume.

Mai cititi si...

• Dieta de o ZI
    Contra O dieta sanatoasa si echilibrata inseamna un stil de viata, deci, nu se poate limita la o zi pe saptamana. O dieta sanatoasa nu include margarina. Aportul caloric dupa o astfel de zi este sub 1000 kcal,
  • Start pentru dieta Scarsdale
    Dieta Scarsdale nu seamănă deloc cu un regim de înfometare, ci este mai aproape de un stil de viaţă sănătos şi echilibrat. Este singura dietă pe care am ţinut-o fără să am probleme de sănătate, fără
  • Dieta Sophia Loren
    La cei 74 ani ai săi, Sophia Loren se bucură de o siluetă de invidiat, iar la 70 de ani a pozat nud pentru calendarul Pirelli. Ea nu şi-a interzis să mănânce ce şi-a dorit şi
  • Dieta Scarsdale
    Dieta Scarsdale 1.Luni: Micul dejun: O felie de pâine neagră (sau graham) prăjită, fără unt sau margarină O jumătate de grapefruit (dacă nu se găseşte, se poate înlocui cu fructe de sezon) Cafea sau ceai (fără zahăr, frişcă sau
  • Dieta pentru slăbire rapidă!
    ZIUA I mic dejun – ora 8-9: 1 iaurt degresat (0.1% grăsime) şi cereale integrale gustare – ora 10-11: 2 kiwi prânz – ora 14: piept pui la grătar şi salată de varză gustare – ora 16-17: 1 măr cina

2 păreri despre “Dietă de slăbire cu orez”

1. 2
    deea

eu va recomand ceaiul verde tebuie sa beti cat mai mult,mancati ce doriti dar cu masura si veti vedea ca rezultatele vor aparea

2. 1
    mary

buna ,problema mea e urmatoarea ,tin dieta dar faptul ca lucrez ca soferita pe tir nu ma ajuta deloc ,cred ca motivul elipsa de miscare ,cum sa fac ca sunt disperata

Scrie o părere

Dacă vrei să discuţi mai multe despre stilul de viaţă sănătos şi alimentatia corectă, intră pe forum!

Calculator nutriţionalFan Slăbuţe!Susţine Slăbuţe!Top SlăbuţeSlabute TV
Ultimele articole
Ultimele comentarii
  • De ce vrei sa slabesti?
    Baffitza: Buna! am 23 de ani si un baietel de1,6ani...Inka din timpul sarcinii ...
  • Ceai verde
    ana aioanei: E foarte bun ceaiul verde,si eu il beau neindulcit.dar pe langa ceai ...
  • Uleiul de migdale dulci
    ana aioanei: Minunat!!!Ma bucur foarte mult de aceste informatii,eu chiar am probleme cu parul.Ami ...
  • Nutritie - Oua
    ana aioanei: foarte bun articolul si util.am mai invatat ceva.pana acuma am evitat ouale,consumam ...
  • Eşti predispusă la Obezitate?
    oana: am 13 ani 1,54 inaltime si 62kg..dar nu stiu cum sa le ...
Ultimele subiecte în forum
  • Dieta keto
    carrot, Ieri 23:28:07
    Dragele mele, Sunt relativ noua in comunitatea Slabutelor (am cont de mult timp ...
  • Jurnal Alexida
    Alexida, Ieri 13:38:53
    Salutare :) Am decis. E timpul! Jurnalul meu: Draga jurnalule (si fetelor ...
  • App-uri
    deadcountess, 19 iun 2013 15:29:00
    Am gasit recent un app dragut care ne stimuleaza sa bem mai ...
  • Fara burtica la strand!
    ElenaelenaIrina, 19 iun 2013 13:44:52
    Buna! Am deschis acest subiect, deoarece am o mica problema. Burticaa!!! Intr-o saptamana- ...
  • Jurnalul sperantei
    danitza, 19 iun 2013 12:38:02
    M-am hotarat sa deschid un jurnal, care-mi va fi prietenul cel mai ...